Super Magic

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Fullt upp hela dagen

Av Malin Sjöström - 21 februari 2012 21:45

 

Mycket tråkigare dag än såhär kan nog inte Java få, jag har haft möte, pierc'at läppen & varit på hockey, så hon har fått vara ensam en hel del, fast jag fixade lite hjärngympaövningar till henne nu på kvällen plus att vi har tränat lite freestyle. Så hon överlever nog även om hon gärna hade velat sprungit massor, men ibland är det bra att ta det lite lugnt, speciellt efter gårdagens intervallträning.


Imorrn blir det ordentlig lydnadsträning mitt på dagen, vi är ett gäng som ska träffas & träna tillsammans & jag kommer att få kommendering plus platsliggning med främmande hundar, med andra ord bästa tänkbara inför lydnadstävlingen på söndag!


På tal om söndag, det är även klubbdressyr i stallet då som jag ska vara med på, så kl 10 sitter jag på hästryggen & rider mitt program, sen är det fort av & in med hästen & styra bilen mot Torsby där lydnadstävlingen väntar. Ni kanske undrar varför jag ska vara med på klubbdressyren när jag ändå ska tävla lydnad den dagen & det är helt enkelt för att jag vill vara med på de klubbtävlingar jag kan, nu innan sommaren när jag kommer att sluta med hästar. Dessutom har jag MINST en rosett med varje häst jag nånsin tävlar - UTOM FALKEN! Så jag kan ju inte bryta trenden, & hoppning får han ju inte tävla mer, så då gäller det att satsa på ALLA klubbdressyrer!

 
 
Maria

Maria

21 februari 2012 21:58

Supersnyggt!! Jag vill också ha en men kommer aldrig iväg liksom.. Har haft ögonbrynen och näsan innan men alltid velat ha läppen

http://missmanic.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards