Super Magic

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Malin Sjöström - 20 februari 2012 22:00

Idag blev det en lugn start på dagen, jag & brudarna tog en långpromenad i koppel på drygt 2 timmar, lite över halva vägen fick vi dessutom sällskap av världens bästa grabb - min lillebrorsa!    Java tyckte att detta med koppel borde förbjudas, men hon måste lära sig, för det är inte alltid man kan hunden lös (även om det är väldigt skönt att ha det).


På kvällen var det träff i fysträningsgruppen & på dagens schema stod det intervallträning i en brant uppförsbacke, så där sprang vi upp & ner massor med gånger!   Först med hundarna i koppel & sedan fick de springa lösa & Java drog gärnet kan jag säga, helt jävla galen den hunden alltså! *asg*


Blir inte så mycket mer skrivet idag, ska försöka lägga mig snart, men bjuder på en film från lördagens agilityträning:


Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards