Super Magic

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Malin Sjöström - 21 februari 2012 21:45

 

Mycket tråkigare dag än såhär kan nog inte Java få, jag har haft möte, pierc'at läppen & varit på hockey, så hon har fått vara ensam en hel del, fast jag fixade lite hjärngympaövningar till henne nu på kvällen plus att vi har tränat lite freestyle. Så hon överlever nog även om hon gärna hade velat sprungit massor, men ibland är det bra att ta det lite lugnt, speciellt efter gårdagens intervallträning.


Imorrn blir det ordentlig lydnadsträning mitt på dagen, vi är ett gäng som ska träffas & träna tillsammans & jag kommer att få kommendering plus platsliggning med främmande hundar, med andra ord bästa tänkbara inför lydnadstävlingen på söndag!


På tal om söndag, det är även klubbdressyr i stallet då som jag ska vara med på, så kl 10 sitter jag på hästryggen & rider mitt program, sen är det fort av & in med hästen & styra bilen mot Torsby där lydnadstävlingen väntar. Ni kanske undrar varför jag ska vara med på klubbdressyren när jag ändå ska tävla lydnad den dagen & det är helt enkelt för att jag vill vara med på de klubbtävlingar jag kan, nu innan sommaren när jag kommer att sluta med hästar. Dessutom har jag MINST en rosett med varje häst jag nånsin tävlar - UTOM FALKEN! Så jag kan ju inte bryta trenden, & hoppning får han ju inte tävla mer, så då gäller det att satsa på ALLA klubbdressyrer!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards