Super Magic

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Malin Sjöström - 26 februari 2012 17:15

 

Hemma efter min & Java's andra lydnadstävling, som slutade med ännu ett 1:a pris & nu har vi bara ett kvar, vilket jag hoppas att vi kan få på söndag då vi kör igen! Känslan från tävlingen är väl inte den bästa, för åter igen tappade hon mycket fokus & gjorde inte alls momenten så bra som jag vet att hon kan. Men jag får vara nöjd ändå, min prinsessa är bäst!  



I.o.m min nya tanke om att hon behöver tid att mogna lite mer så har mina tävlingsplaner ändrats en del. Jag ska få LP1 med henne (förhoppningsvis nu på söndag) & sen, efter det, så blir det en paus från lydnadstävlingar. Jag hade ju först tänkt att ta pausen efter LP2, men som sagt, hon behöver lite mera tid & det ska jag ge henne. Med lydnadstävlingar är det ju så att man kan tävla i princip när man vill, för det är såpass många tävlingar/år, inte alls som det är med freestyle där man får ta varje chans man kan få! Jag hoppas att lilla damen ska landa lite i sig själv & hitta tillbaka till sitt fokus även i tävlingssammanhang, så vänta ni bara, om några månader så smäller det!   Haha.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards