Super Magic

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Malin Sjöström - 22 februari 2012 14:32

 

Eller ska man säga Java's tvångsbeteenden? VARJE natt så går hon in i duschrummet & "fixar" mattan så som ni ser på bilden & jag har verkligen ingen aning om varför.   Hon gör det i början av nätterna, för ibland när jag vaknar mitt i natten & måste gå på toa så ligger mattan redan sådär. Om jag däremot lägger rätt den & sen fortsätter att sova så låter hon den vara. Är det nån annan som har en hund med såna här tvångsbeteenden? Lite roligt är det faktiskt, man kan inte låta bli att le när man kommer in i duschrummet, min charmknutt!  


Idag var det tänkt att jag & några till skulle träna ordentlig lydnad, men när vi kom till den tilltänkta planen så var den drängt med vatten.   Så vi fick åka iväg till en fotbollsplan som var LITE torrare, men det gick ändå inte att få nån kvalité på träningen, därför blev det bara ett kort pass. Typiskt att det ska vara så när man äntligen fick några nya att träna med & att man verkligen kom iväg! Men det är bara att ta nya tag en annan gång.


Jag kommer förmodligen att träna ett kort pass inomhus senare med Java, annars lär det inte hända mycket idag, det lockar ju inte direkt att vara ute... 

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards