Super Magic

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Malin Sjöström - 16 februari 2012 22:30

 

Idag har vi varit i Kil där vi träffade Nathalie med Ella, Haylie & Armani. Java & Ella är ju superkomipsar & ÄLSKAR verkligen att springa runt med varandra, så självklart fick de gör det en stund.   Efter ett ordentligt race så tränade vi lydnad & freestyle, & efter det så gick vi en tur i skogen, så Java har fått göra lite av varje idag. *Känns bra*



Jag är skitsugen på att åka skidor med Java, men jag tvekar på att det kommer att gå då det är för varmt ute, så snön liksom bara försvinner...   Så jag får nog snällt vänta till helgen & se om det blir kallare igen så att man kan åka, för annars blir det nog jävligt slitsamt att ta sig runt spåret, vilket det iofs kommer att bli ändå.   Så kort sagt, mer snö & kyla eller vår, så vill jag ha det! 

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards