Super Magic

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Malin Sjöström - 23 februari 2012 21:45

 

Idag har vi gått en promenad runt "vår" sjö, samt tränat några hjärngympa-pass inomhus. Som ni ser på bilden så kan damen numera "vacker"!   Hon är inte helt säker på ordet än, men för det mesta gör hon rätt.


Har precis kommit hem från hockeyn där jag & Elina körde "gissa könet" på läktaren.   Vet inte om vi blev så mycket klokare, men lite roligt var det faktiskt. Färjestad tog dessutom ännu en seger & jag måste säga att det ser lovande ut inför slutspelet. I vanlig ordning så vill jag ju att Färjestad ska vinna guld (trots att jag egentligen håller på Timrå, fast det säger vi inte högt denna säsongen!), för bättre miljöträning än dagen på torget är svårt att få!


Imorrn är det ridning igen, har faktiskt ingen aning om ifall vi har hoppning eller dressyr.   Om vi ska hoppa så vill jag ha älskade Svampen, men är det dressyr så vill jag faktiskt ha Falken eftersom jag ska tävla honom på söndag.

Förra veckan när jag hoppade Svampen så tvärnitade han ju en gång & då (såklart) stukade jag vänster tumme & jag trodde faktiskt att det skulle gå över ganska fort, men icke det. Nu har jag fått den tejpad eftersom jag ska rida imorrn, jobba på lördag & tävla på söndag. Så vi kan ju bara hoppas att jag inte stukar den andra tummar också!   

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards