Super Magic

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 20 augusti 2013 13:50


Efter att ha varit ute 2,5 timmar så är vi alla helt slut. Alla 3 tjejerna ligger utslagna & sover, & själv sitter jag här med en sprängande huvudvärk efter att ha varit i solen såpass länge. Ute låter det som 3:e världskriget, men ingen av brudarna bryr sig, dem är för trötta.  


Här är beviset på att det finns dem som bokstavligt talat sitter i sjön!



Rallys tjusiga små hopp för att få det hon vill ha.


Nu har det gått en vecka sen Java slutade med Metacam & än så länge går allt bra. Vågar man tro på att det fortsätter åt det här hållet, eller kommer det att vända & bli sämre igen? Jag har några tävlingar planerade för henne, om hon nu fortsätter att må bra även utan medicinen. Båda är i slutet av September, en freestyletävling & en agilitytävling. Inte för att vi har tränat någon vidare freestyle den senaste tiden, men med en tävling i sikte så kommer jag igång ordentligt.

När det gäller den lilla räven så har jag nu fått PM:et till hennes allra första utställning! Det är en inofficiell på Lillerud, så det ska bli spännande. Vi har inte tränat nånting alls på att stå, så det kanske vore på sin plats med lite sån träning? Utställningen är ju ändå nu till helgen...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards