Super Magic

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 12 augusti 2013 13:44







Så var vardagen igång igen; Bira är back in business!  Java blev glad, ÄNTLIGEN är hennes polare tillbaka!! Rally tycker att hon är lite otäck, så hon behöver nog några dagar på sig att vänja sig. Bira i sin tur är slö, kanske beror det på att hon löper, för hon blev jätteslö vid förra löpet. Hon försökte leka med Rally vid några tillfällen & sprang lite med Java, men inte alls så som hon brukar röja runt. Men det blir nog bra, bara hon kommer in i rutinerna igen, eller ja, det gäller ju oss alla, haha.

Vid kl. 17 drar vi iväg till brukshundklubben för då väntar agilityträning!  Både Java & Rally kommer att få köra, så jag vet några som kommer att vara trötta ikväll. Agility är helt klart det roligaste att köra, & jag är glad över att ha 2 hundar som också älskar det över allt annat.

Blir ingen inlines idag eftersom det blir agilityträning senare, & inte blir det nåt imorrn heller då Bira är så slö att jag inte vill tvinga med henne ut på en sån tur. Så inlinesen får vila några dagar till, men jag SKA åka innan det blir för sent!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards