Super Magic

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 10 augusti 2013 18:23

En långpromenad längs Frödingleden har det blivit idag, eller ja, eftersom Rally var med så gick vi inte hela slingan utan bara en bit. I början av turen är det en kohage & när David skällde ut korna så undrar Rally vad han skällde på - för gräset var så högt att hon inte såg korna! Till slut hoppade hon upp & då såg hon dem, vilket slutade med att hon hoppade upp & ner & skällde på dem hon också! Haha.  



Annars har det inte hänt så mycket idag, just när vi var ute så var det uppehåll, men typ hela tiden efter det så har det regnat, åskat & blixtrat för brinnande livet. Så jag är glad över att vi tog promenaden såpass tidigt som vi gjorde.

Nu under eftermiddagen så fick tjejerna det som återstod av oxhalsarna jag köpte igår & Java, ja, hon är som en strimmelmaskin! Hennes hals försvann snabbt om jag uttrycker det så! Jisses. Rally är fortfarande inte klar med sin, men det kommer hon heller aldrig att bli. Så hon får tugga på den en stund till, sen får Java avsluta jobbet.  

Imorrn om det är bra väder så har jag tänkt att åka inlines med Java!! Det var ju aslängesen vi gjorde det, så en liten tur får det allt bli. Jag kommer inte att köra samma längd som vi brukade göra eftersom hon inte har så bra kondis än så länge. Men en liten sväng kommer vi nog båda två att må bra av.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards