Super Magic

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 3 augusti 2013 20:05


Vilken jävla skräpdag! Det hela började redan under natten, runt 2-3 nån gång. Jag drömde att jag blev jagad, jag sprang för livet, men den som jagade mig var snabbare, den kom ifatt mig & precis då vaknade. Det var inget lugnt uppvaknande utan jag skrek, slogs & sparkades hej vilt. Båda hundarna flög upp & stod & glodde på mig, dem undrade nog vad fan det var som hände. Efter det tog det flera timmar innan jag kunde somna om, men jag sov inge bra.

Under förmiddagen gick jag & tjejerna en promenad, men eftersom det var så sjukt varmt så blev det bara en kortis, tänkte att jag skulle ta en längre senare på dagen/kvällen, när det är lite svalare. Java fick ändå gå med benviktsmanschetterna, trots att det var så varmt. Men hon slapp klövjeväskan, så den får vi ta imorrn istället.

Efter promenaden tänkte jag se på film, jag började kolla men gav upp efter bara en liten stund. Så jag sov drygt 1,5 timmar i soffan istället, minst sagt välbehövligt. Men tror ni att jag såg klart på filmen efter det? Nope, självklart inte, haha. Jag bestämde mig till slut för att ta tag i kloklippning & städning av lägenheten, & efter det blev det en skön dusch.

Nu sitter jag här i soffan & känner mig mest trött. Jag har tränat ett kort pass med tjejerna, & det är nog allt jag orkar med idag. Jag är så sjukt trött, på alla sätt & vis, så jag behöver ta det lugnt. Funderade på om jag skulle gå en längre promenad nu under kvällen, men nope, det blir ingen. Tjejerna dör inte om dem inte får nån promenad, huvudsaken är att dem får mat om ni frågar Java.  Så jag ska nog lägga mig ganska snart & hoppas på att få sova betydligt bättre natten som kommer än den som var...

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards