Super Magic

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 7 augusti 2013 19:59


Även dag blev det agilityträning med Nathalie, men vi fick med oss Elin också, vilket var roligt. Java gick lite bättre idag än igår, så hon måste ha fått tillbaka hörseln.  Jag är nöjd med henne, hon försöker verkligen att göra rätt, men det är inte alltid så lätt när man har en matte som inte hinner med...

Rally fick testa 4 (!!) hinder efter varandra, & det gick strålande!  I början hade vi lite problem med den böjda tunneln, men det släppte ganska fort, bara hon förstod vad hon skulle göra. Hon var astaggad idag, haha, helt vild, min lilla sprätt!



Nu ligger båda hundarna & sover, & själv tittar jag på tv, känner mig också lite sliten efter träningen, så det tar inte bara på hundarna.  Tidigare idag hade jag ett jobbigt terapi-möte, så det är inte så konstigt att jag är trött. Så resten av kvällen blir bara lugn, så tar vi nya tag imorrn igen!


Jo, såhär såg det ut för Rally igår:


Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards