Super Magic

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 9 augusti 2013 20:10


En liten tur i skogen har det blivit idag, & alla som har sett en lundehund skutta runt vet att det BARA är just lundehundar som kan skutta så, haha, så jävla söta. Java springer liksom, Rally skuttar, & det ser jäkligt roligt ut.  (En liten film på det finns på min Facebook.)



Efter promenaden blev det fest för djuren då jag tidigare idag köpte oxhalsar på Arken Zoo = mycket uppskattat av djuren!! Jag är dock inte lika imponerad av dem, för fy fan vad dem stank! Illamåendet kom snabbt & tog lång tid innan det la sig, men vad gör man inte för djurens skull?




Jag har haft en dålig dag, men har ändå lyckats dammsuga & skura hela lägenheten, så nånting nyttigt har jag fått gjort. Man kan inte bara ha bra dagar, utan dagar som denna kommer med jämna mellanrum, det gäller bara att hantera dem på rätt sätt.

Nån dag nu under helgen så ska jag träffa Malin (& Jocke) med Baileys & Terror!!  Har inte träffat Malin på jättelänge, så det ska bli riktigt skoj! Sen så får jag ju träffa Terror för första gången, en schäfervalp på drygt 6 månader. Terror & Rally, ja, ni hör ju bara hur det låter.  Haha, det kan sluta på alla sätt!

Om typ en timme blir det en promenad tillsammans med Elin & hennes hundar, & efter den promenaden så blir det nog sängen. Och så kan vi ju hoppas att morgondagen blir bättre.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards