Super Magic

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 14 augusti 2013 18:03

Idag är det den 14 Augusti 2013, vilket innebär att det är exakt 18 månader sen jag skar mig sist! Jag kan inte fatta att det "redan" har gptt 1,5 år. Men resan har inte varit lätt, onej, verkligen inte, men jag har ändå tagit mig igenom den. Jag hoppas att jag aldrig mer ska falla så djupt ner i depressionen att jag tar till såna metoder för att överleva.



Vi har "firat" dagen med att åka hem till Em, Goofy & Sasha i Eskilstuna! Här trivs vi alla riktigt bra, så kan det bli bättre? Ja, det kan det, för vi har även vallat idag!!  Det är över 1 år sedan vi vallade senast, så det var jätteroligt att ge sig in i det ännu en gång. I början gick det inte så bra då Java var het & ville gå MOT fåren. Men ju längre tid vi föll på, desto bättre blev både hon & jag på att runda dem. Så ja, med tanke på hur längesen det är som vi vallade sist så är jag nöjd.


Vi skulle ha vallat imorrn också, men det blev tyvärr inställt. Men istället drar vi till Västerås & shoppar loss lite.  Vissa åker till Ullared, haha, men vi drar till Västerås!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards