Super Magic

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 4 augusti 2013 18:28


Den här dagen har varit MYCKET bättre än gårdagen! Under förmiddagen gick vi en kortare promenad, Java fick köra lite styrketräning som ni ser på bilderna. Hon gillar inte alls när man sätter på henne grejerna, men sen verkar hon inte bry sig om dem.



Rally fortsätter att vara lika stönig som alltid. Idag hittade hon dessutom kycklingben under promenaden, när hon var lös! Så ja, jag fick snällt jaga henne tills jag kom såpass nära att hon gav upp. Jäkla lilla räv!  


(Detta är tjejerna i sina nötskal, Java vill träna & Rally vill sköta sig själv, haha.)


Nu har vi precis kommit in efter en långpromenad tillsammans med Carina & Klara. Rally är helt slut, hon däckade direkt vi kom in. Java är bara hungrig, för hennes matklocka ringer för brinnande livet just nu.  Men jag ville vänta en liten stund från det att vi kom in tills dem får maten, även om Java inte alls gillar den idén.

Imorrn hoppas vi på fint väder, för då blir det bad med Evelina!!  Skulle det vara dåligt väder så blir det iaf en långpromenad tillsammans. Jag trivs så himla bra i hennes sällskap, så jag är himla glad över att vi har "hittat varandra". Bra kompisar kan man aldrig få för många av!

Nej, nu ska tjejerna få sin mat, & jag borde också äta nåt. Vi kan ju vara nöjda med oss själva idag, för vi har inte bara legat på latsidan.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards