Super Magic

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Malin Sjöström - 17 augusti 2013 19:22


Dagen har spenderats i Frövi där vi agerade sällskap & filmare åt Nathalie på agilitytävlingen. Tyvärr gick det inte så bra för Nathalie & Ella idag, men alla har vi olika dagar. Java & Rally har skött sig bra, jag är nöjd med dem, även om jag blev irriterad på dem många gånger. Java vet ju ungefär hur man ska bete sig, det är värre med den lilla...  Haha.

Jag är HELT SLUT nu, så det kommer att bli en tidig kväll även idag. Tjejerna är nog övertrötta, för dem leker med leksaker för brinnande livet. Jag vet ju att dem är trötta, så dem lär nog slockna snart, även om det inte låter som det just nu.  

Imorrn har jag ingenting planerat. Om det är okej väder så har jag tänkt att ta en inlinestur med Java, annars vet jag inte vad som händer. Jag kommer nog att behöva vila en hel del då jag har varit igång hela veckan, så det är nog bra att jag inte har nåt inbokat.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards