Super Magic

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

Mycket snö

Av Malin Sjöström - 5 februari 2013 14:41


Inatt har det kommit ganska mycket snö, vilket märktes i skogen där vi gick idag. Men kolla på träden, visst är de fina?!

Bira har varit helt galen idag, inomhus snurrar hon mest runt & Java blir skitsur då hon inte alls tycker om stress inomhus. Så ja, jag har liksom haft fullt upp här hemma, inte för att de ryker ihop, men jag vill inte riskera att det händer heller. Lite bättre blev hon helt klart efter promenaden, men jag önskar ändå att hon kunde varva ner lite mer. Men det kanske kommer med tiden? Nu har hon ju iofs varit här några veckor, men det kanske tar längre tid för henne att komma in i våra rutiner?

I samband med att Bira åker hem idag så drar jag & Java hem till Natalina & Twixie. Tillsammans ska vi gå en promenad & sen ska jag passa Twixie tills ikväll, fast jag kommer att vara hemma hos Natalina (& Linda såklart). Känns lite skumt att vara hemma hos nån när de som bor där inte är där, men det ska nog gå bra.

Imorrn på dagen ska jag & Lina gå en sväng med alla 4 hundarna, något jag verkligen ser fram emot!

 
 
Miss Manic

Miss Manic

5 februari 2013 16:00

Underbar bild, här nere har vi bara slask och modd.. hur tråkigt som helst!!

http://missmanic.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Sjöström - 11 maj 2014 18:14


Nu har bloggandet flyttat till hemsidan helt & hållet. Så vill ni fortsätta följa oss så är det SuperMagic.se ni ska följa i fortsättningen!     ...

Av Malin Sjöström - 10 maj 2014 17:33


Igår var det en väldigt dålig dag, tuff, tung & mörk på alla sätt & vis, men jag tog mig levande igenom den. Eftersom jag inte mådde bra så tränade jag inget med hundarna, för jag ville inte riskera att tappa humöret & bli irriterad i träningen. Dem ...

Av Malin Sjöström - 8 maj 2014 18:40


Åter igen, tack för alla era kommentarer! Det är nyttigt att höra andras åsikter nu när jag själv inte är säker på hur jag ska gå vidare. Jag får svar från SLS (Lundehundssällskapet) imorrn eller under helgen, så vi får se vad dem har att säga. Rasen...

Av Malin Sjöström - 7 maj 2014 20:03


  Kommer jag nånsin att få uppfylla min dröm med att föda upp hundar? Först köpte jag Java, som min tilltänkta stamtik & vad hände med henne? Jo, hon blev sjuk & var tvungen att kastreras.  Sen köpte jag Rally & vad hände då? Jo, hon har fel på ...

Av Malin Sjöström - 6 maj 2014 18:20


Idag blev det inte alls som planerat.  Ingen Bira & ingen långis. Jäkla regn!! Visst, man kan ju faktiskt gå långisar även fast det regnar, men idag gjorde vi inte det. Jag hade ju sett fram emot en skön tur i solen liksom, men nope, inte idag.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards