Super Magic

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Malin Sjöström - 21 februari 2013 16:30

Även denna dag startade på djursjukhuset. Jag & veterinären pratade en hel del & så tog de prover från hennes vagina då hon var lite irriterad där. Proverna såg dock bra ut, men hon ska ändå behandlas med Lamictal en vecka & så får vi se om hon blir bättre. Skulle hon inte bli det så väntar ultraljud för att se hur urinvägarna ser bra ut.
I tisdags gick ju besöket på 1 540:- (även om jag fick lite rabatt & bara behövde betala 1 500:-), vilket kändes väldigt tufft, men som jag har skrivit så många gånger förut, vad gör man inte för den bästa man har? Hur som helst, idag behövde jag bara betala 75:- så det var skönt, tänk om det alltid var så billigt.  

Efter djursjukhuset hämtade jag Lina & så åkte vi upp till Rudsspåret för att gå en promenad där med hundarna. Väl på spåret så mötte vi Sara & Saga som hakade på oss.  Riktigt trevligt hade vi & detta måste göras om snart! Saga har ju ENORM respekt för Java, men om de träffas lite oftare så lär hon sig nog snart att Java inte kommer att äta upp henne, hehe. Java & Saga träffades några gånger när de var valpar, så jag blev lite chockad över att Saga kände igen Java direkt.



Imorrn lyser planerna med sin frånvaro, så vi får ta dagen som den kommer. På lördag väntar hockey & på söndag blir det förmodligen en tur till stallet eftersom det är agilitytävling där då. Någon som är sugen på att följa med dit ett par timmar?

Nästa vecka kommer att bli konstig & kännas tom, för Java kommer att vara hos familjen Karlstam från måndag eftermiddag till torsdag nån gång. Men det är bara nyttigt för både mig & Java att vara ifrån varandra lite, men visst känns det som om en del av en själv saknas. Min lilla skatt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards