Super Magic

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Malin Sjöström - 12 februari 2013 18:02

Foto: Sandra


Idag hade vi stor hundträff!  Sammanlagt 9 hundar kom dit & släpptes tillsammans, inga problem alls mellan dem. Bira gjorde sitt bästa för att kolla av alla & leka med de flesta samtidigt som Java ENBART brydde sig om Bira. Lite över en timme var vi där & lät hundarna rejsa runt, så båda brudarna var trötta efteråt. De flesta hundarna tyckte att Bira var lite läskig eftersom hon är så "på", men en amerikansk cocker spaniel satte henne på plats ordentligt!  Det var så roligt att se en såpass liten hund som sätter stora Bira på plats, haha, nyttigt för stora damen!

När vi kom hem igen så kröp jag ner i soffan bredvid värmeelementet, först under en filt, men sen gick jag & hämtade duntäcket & så låg jag sen ett par timmar. Helt genomfrusen & dötrött. Var uppe en kort sväng & lämna Bira, men återvände sen till värmen.

Nu har det blivit dags att åka till hockeyn, hoppas att jag ska orka med det nu, men det borde jag göra eftersom jag har fått vila/sova en del.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards