Super Magic

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Malin Sjöström - 24 februari 2013 19:37


Eftersom det var agilitytävling i stallet idag så gick jag & Elin dit & kollade lite. De hade ställt upp en liten uppvärmningsbana bredvid den riktiga banan & självklart var jag tvungen att köra lite med Java där.  Hon tyckte att det var asroligt, dock så insåg jag att hennes avståndsbedömning måste tränas upp igen, så det är dags att ta tag i träningen på allvar!
Vi gick även en promenad runt fältet med hundar, & när vi kom förbi lektionshästarnas hagar så var jag bara TVUNGEN att stanna & hälsa på Stjärnan.  Den underbart fina guldponnyn.
Efter att ha suttit på läktaren några timmar till så bestämde vi oss för att gå hem igen då det började bli lite kallt plus att vi hade varit där ganska länge. Det var helt underbart att gå både dit & hem, jisses vad duktig man kände sig!  

Direkt vi kom hem så blev det tacos & sen drog jag & Java iväg hem till morsan där vi spelade lite spel & umgicks en stund. Så det är först nu som vi har kommit hem igen & jag har tid att uppdatera. Men det är väl nyttigt med nästan datorfria dagar...

Imorrn kommer värsting-schäfern igen & då blir det en långpromenad tillsammans med Mary-Ann & Sheldon. Sen på eftermiddagen så åker ju Java iväg till familjen Karlstam & där kommer hon att stanna tills på torsdag. Så under de 3 dagarna hon är borta så kommer jag inte heller att ha Bira, utan jag har tänkt att vara helt hundledig. Det är ju inte ofta man är det så.
Men helt sysslolös kommer jag inte att vara, på tisdag har jag den vanliga terapin & på onsdag börjar mina 6 testveckor med DBT'n. Mycket spännande.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards