Super Magic

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Malin Sjöström - 8 februari 2013 22:28

Det har varit en lugn dag idag, jag har inte mått så himla bra, men har kämpat på ändå. På eftermiddagen träffade vi Lina & Natalina & vi tog en promenad tillsammans, riktigt mysigt. Synd bara att vi inte hann gå så långt, men det gör vi en annan dag.  

Nu är Twixie här, jag ska passa henne fram till söndag eftermiddag. Det ska bli spännande att se hur nätterna fungerar, de brukar ju vara jobbigast för "nya" hundar. Under kvällen så har hon legat bredvid mig i soffan, så jag hoppas att natten ska gå bra.
Kissen tycker att Twixie är väldigt intressant, hon följer efter henne & spanar på henne HELA tiden. Twixie tycker att Kissen är lite läskig när hon kommer nära, så då skäller hon, haha. Vem är tuffast här egentligen?  Jag är mer orolig för att Kissen ska göra nåt mot Twixie än tvärtom, för såhär har jag aldrig sett Kissen förut! Men det finns tydligen hundar hon "tycker om", hon älskar ju inte Java sådär jättehögt, även om de faktiskt har legat & sovit tillsammans, & Bira, ja, hon är farlig om ni frågar Kissen!

Haha, nu ska vi förflytta oss från soffan till sängen, där Java redan har tagit plats, så vi får väl se om jag får ligga där eller om hundarna tar över den helt.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards