Super Magic

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Malin Sjöström - 2 februari 2013 20:37

Imorse, eller i förmiddags, så träffades jag, Elin & Lina & så gick vi en bit av Frödingleden. Det är så himla bra att gå där eftersom hundarna kan springa lösa i stort sett hela tiden. Idag var det dock VÄLDIGT ISIGT så vi fick dra ner tempot ordentligt för att komma levande därifrån. Så lite över 2 timmar var vi ute & gick, en riktigt bra start på dagen.

Efter promenaden, en dusch, lite datorkoll & vila så var det dags att åka till hockeyn. Det var en bra match med mycket publik & stämningen var det inte heller något fel på. Nästan hela tiden mådde jag bra av att vara där, & njöt av allting, men  periodvis så kom ångesten smygande. Nu lyckades jag ju avstyra den i god tid, & det är någonting jag har lärt mig nyligen, & det känns så himla bra! Så trots att det var jobbigt att känna ångesten så är jag stolt över mig själv att jag lyckades hantera den så bra som jag gjorde.

Imorrn kommer Twixie hit på morgonen, sen bär det av till Lina & så ska vi gå en långpromenad i det förhoppningsvis fina vädret, haha. Jag är så glad över att ha hittat henne så ni anar inte! Hon är verkligen en sån person som inte växer på träd & trots att vi inte har känt varandra så länge så betyder hon mycket för mig. Jag hoppas att vi kommer att fortsätta vara såhär bra vänner, för jävlar vad jag trivs bra i hennes sällskap!

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen hoppas jag att jag blir tillräckligt trött för att kunna sova. Inatt sov jag ju sammanlagt 2 timmar & det är ju alldeles för lite. Nu har jag ju även fått en ny medicin som kanske hjälper mig med sömnen, men det återstår ju att se. Hoppas kan man ju alltid göra.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards