Super Magic

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Malin Sjöström - 25 februari 2013 15:15


Snacka om vårkänslor idag! Solen lyser, det är plusgrader & så hör man fåglarnas sång.

Vi skulle egentligen ha gått en långpromenad med Mary-Ann, men den blev tyvärr inställd, så då tog jag med mig brudarna till Klasmossens IP & släppte dem på fotbollsplanen & lät dem race'a bäst de ville.  De är tacksamma att släppa, för de motionerar liksom självmant, haha, jag kan stå i mitten av planen & de springer runt & härjar nästan en timme på egen hand. Så självklart hade jag med mig systemkameran & tog MASSOR av kort, närmare bestämt 116 stycken, men har nu rensat på bort de mindre bra & kvar blev det 24 stycken. Så kolla in de bästa bilderna i galleriet på hemsidan.
Jag hade med mig en tennisboll som jag kastade till dem, men redan vid 3:e kastet så försvann den & ingen av oss kunde hitta den i den djupa snön, så vi får hämta den till våren.  Jag gråter inte direkt över att ha förlorat den, för jag har många tennisbollar kvar.  Det hade varit värre om det var nån leksak som jag bara har en av.



Om drygt en timme blir både Bira & Java hämtade, shit vad tomt det kommer att bli...Java kommer hem på torsdag igen, & Bira får jag träffa nästa måndag. Även om Bira inte är min egna hund så känns det tomt utan henne, hon hör liksom till flocken numera.  Jag & "mina" brudar, det är så det ska vara!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards