Super Magic

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Malin Sjöström - 6 september 2012 20:53


Dagens freestyleträning i museiparken tillsammans med Nathalie gick riktigt bra. Vi körde igenom våra program flera gånger & upptäckte lite nya saker man behöver träna på inför söndagens tävling. Java var supermegataggad & det blev en del skall, vilket inte tolereras för min del! Men vi jobbade vidare med det & till slut gjorde hon allt helt tyst!  Duktig hund!!!
Vi avslutade med en promenad i stan & vi pratade om massor av saker. Det är så skönt att ha någon att prata av sig med, någon som man vet att man kan lita på & som många gånger delar samma uppfattningar om saker & ting. Vi båda är sjukt taggade inför söndag för då jävla ska vi plocka uppflyttningar!!  


Imorrn vet jag inte vad jag ska göra med turbodamen, samma problem på lördag. Blir nog lite cykelträning kanske, så att hon får röra på sig ordentligt. Hon har ju så mycket energi som måste ut. Men det går inte att beskriva hur glad jag är över att hon har blivit såhär galen, för det var precis en sån hund jag ville ha & ÄNTLIGEN har jag fått henne!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards