Super Magic

Alla inlägg den 31 december 2012

Av Malin Sjöström - 31 december 2012 14:49


Jag har nu läst igenom förra årets årsresumé & kan konstatera att även det året var sjukt jobbigt! Massor med tid spenderades på sjukhuset för min del, & stackars Java var på djursjukhuset ganska mycket. Jag hoppades & trodde att detta året skulle bli bättre, men med facit i hand så måste jag ju erkänna att det blev ungefär likadant...

Åter igen hoppas & tror jag att nästa år blir bättre, för nån gång måste det väl vända?! Eller? Jag vågar knappt tänka på all min tid på sjukhuset de senaste åren. Jag fattar inte hur jag ändå har klarat av att ta mig tillbaka till verkligheten så många gånger, men jag har klarat av det & det har gjort mig så jävla stark! Jag har vuxit väldigt mycket som person & lärt känna mig själv på ett helt nytt plan. Jag är fortfarande långt ifrån mitt slutliga mål, men jag har kommit en bra bit på vägen. Jag är numera övertygad om att jag kommer att ta mig i mål, något som jag har tvekat på så oerhört många gånger.

År 2013 kommer att bli speciellt, jag & Java ska försöka tävla massor & förhoppningsvis klättra uppåt i klasserna. Vi ska försöka nå våra mål & de är ju ganska höga som ni redan vet. Men man måste sikta högt för att komma nånstans!
Sen så kommer även en dröm att gå i uppfyllelse! Men mer om det kommer vid ett senare tillfälle.  

Nu ska jag klä på mig & ta en promenad med lilla fröken. Jag önskar er alla ett gott nytt år & så hoppas vi att det blir det bästa nånsin!!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards