Super Magic

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Malin Sjöström - 4 december 2012 15:52


Idag har jag sytt halsbandet till Java, det tog ungefär 3 timmar = ny rekordtid!  Jag kom ihåg mer än jag trodde att jag skulle göra, därför gick det såpass fort. Så nu har Java ännu ett halsband att använda, jag vill ju att hon ska ha MÅÅÅNGA som man kan välja mellan, för man kan ju aldrig ha för många halsband.  

När jag har fått lite info om vilka färger & storlekar folk vill ha så ska jag påbörja de beställda halsbandet. I dagsläget har jag 6 stycken halsband att göra, men jag ska inte påbörja nåt förren jag har bestämt pris på dem. För att kunna göra det så måste jag till affären & kolla upp vad allting kostar, men jag TROR att de kommer att hamna på 100:-/styck.

På hemsidan har jag lagt upp lite info & bilder på HUR jag gör mina halsband. Visst syr jag gärna till andra, så många i min sits skulle nog aldrig "gå ut" med hur man gör, men jag sökte ju på google hur man skulle göra, så varför inte lägga ut det själv när det ändå är så lätt att få tag i? Bilderna finns i galleriet under fotodagbok 4/12.

På tal om hemsidan, jag har även uppdaterat Java's lydnadssida med protokollet & lite egna tankar om helgens tävling. Sen är även kalendern uppdaterad med lite freestyletävlingar. Adressen till hemsidan är såklart http://SuperMagic.se

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards