Super Magic

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Malin Sjöström - 8 december 2012 20:48

Det har varit en helt okej dag, fram tills nu. Jag saknar Java så mycket att det gör ont inombords, min älskade prinsessa.  Jag vet att jag får hämta hem henne när jag vill, men trots att jag saknar henne så grymt mycket så kommer jag inte att hämta henne tidigare än vad vi sa från början. Hon behöver vara där & "komma i form" lite mer, & min kropp behöver vila.

Igår hjälpte ju jag & min lillebrorsa till att bära pellets hemma hos farsan & min kropp klarade inte mycket.  Jag fick jättedåligt samvete för att min bror fick slita ännu mer, men vad kan jag göra när kroppen sviker? För inte nog med bortdomningar så fick jag blodtrycksfall flera gånger. Det är inte alls roligt att ha det såhär, så vill nån byta så ställer jag gärna upp på det!

På måndag har det gått 3 veckor sen jag var hos läkaren & jag har fortfarande inte hört nåt från nån neurolog! Börjar bli ruskigt trött på att vänta, men det finns tyvärr inte så mycket annat jag kan göra i dagsläget.

Imorrn är det luciashow i stallet som jag har tänkt att åka iväg på & kolla. Jag brukar vara iväg varje år, så det har liksom blivit en tradition.  Ska bli kul att få träffa Svampen igen, saknar verkligen guldponnyn! Jag borde åka dit oftare, men av nån anledning kommer jag aldrig iväg. Under nästa vecka ska jag försöka komma iväg en dag, & sen på söndagen (nästa vecka) så är det ju klubbhoppning & då måste jag ju vara där! Har jag lite tur så kommer jag även att tävla, jag som inte har ridit på hur länge som helst, hur tänker jag här?! Det blir kanske min sista tävling med Stjärnan, det är sånt man aldrig vet, så jag ska helt klart ge det en chans, trots min fysiska besvär.

Nu ska jag försöka slappna av lite här i kylan så att jag kan bli trött & lägga mig inom kort, vill bara att det ska bli ny dag.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards