Super Magic

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Malin Sjöström - 5 december 2012 19:19

Foto: Anna Åström


Foto: Anna Åström


Bilderna talar ju för sig själva, Java har det bra på sitt "hälsoläger".  Hon älskar ju andra hundar så att ligga & sova med hela Fantasium-flocken njuter hon nog av så mycket det bara går. Så frågar ni Java så skulle hon nog vilja ha en polare här hemma.  

Under dagen har jag varit på stan & utökat mitt tygförråd, köpte 3 stycken riktigt snygga tyger!  Ett blått med stora vita stjärnor, ett rött med stora vita stjärnor & ett i regnbågens alla färger. Håller nu på att sy ett halsband med färg-tyget & jag tror ta mig fan att jag slagit nytt rekord i tid - åt helt fel håll!  Namnet var omöjligt att få till, tråden fastnade & gick av & symaskinen la av. Bokstaven J måste vara djävulens bokstav, för fan vad det krånglade där! Jag fick t.o.m göra om namnet helt en gång, för jag var inte alls nöjd med det första försöket. Jag vill ju ha SNYGGA halsband, därför är jag noga & kräsen.

Bild på nya halsbandet kommer imorrn när det är klart, för resten av kvällen ska jag titta på tv & bara ta det lugnt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards