Super Magic

Alla inlägg den 30 december 2012

Av Malin Sjöström - 30 december 2012 17:02


Seriös freestyleträning till musik har det varit idag, alla körde igenom sina program flera gånger & alla hundarna lyckades bra nån av gångerna. För min & Java's del började det katastrofalt dåligt!! Hon var ganska fokuserad, men skällde en massa & lyssnade inte på vad jag sa, så ja, jag blev irriterad på henne, nånting som hon fick veta. Men ju mer vi körde, desto bättre gick hon & sista gången vi körde så var hon superduktig!!  Så jag behöver värma upp henne ganska länge innan starten, & sen är det bara att hoppas på att hon håller käften...!
Fram tills det är tävlingsdags så får vi träna början av programmet si sådär femtioelva gånger om dagen, tänk att det alltid ska vara det som krånglar! Sen behöver vi även träna på backandet då hon har börjat fuska där, inte alls bra. Men detta ska nog inte bli omöjligt, trots allt.  

Har uppdaterat galleriet på hemsidan med hela 36 bilder från dagens träning. Alla hundarna (& förarna såklart) fastnade på bild.  Vi alla har hjälpts åt med att foto, så det är omöjligt att säga vem som har tagit vilket kort. Så ta gärna en titt här.

Resten av dagen blir lugn, jag är ganska trött, det tar fan på krafterna att ha varit vaken sen typ 2:30 inatt. Så nu ska jag nog krypa upp i soffan, lägga mig under filten & sätta på en film.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards