Super Magic

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Malin Sjöström - 19 december 2012 18:59

En timmes promenad tillsammans med Elin & hennes hundar är ungefär det enda vi har gjort idag. Jag trodde att vi skulle komma iväg på promenaden mycket tidigare än det blev, så det är därför det inte har blivit något mer gjort. Eller nja, jag har sytt om Java's reflexväst så att den sitter bättre.  Varför måste många "kläder" vara alldeles för stora?! Den reflexvästen Java har är "rätt" storlek på själva västen, men banden att sätta fast den med är på tok för långa, så det är dem jag har sytt om.

Jag vill sy mer grejer, men jag vet inte VAD. Vore roligt att sy nånting annat än halsband, men Java använder ju inte direkt någonting annat...Så är det nån som har något roligt tips på vad man kan sy så får ni gärna hojta till!

Imorrn gäller det, då riskerar jag åter igen livet, denna gång på längdskidor! Vi ska dock åka på ett ställe som är plant så att vi slipper alla livfarliga nedförsbackar!! Jag hoppas att Java ska komma ihåg hur man drar, men också att man måste LYSSNA på matte HELA TIDEN!  Kan bli spännande, minst sagt, jag får nog vara glad om jag klarar mig levande & hel därifrån, haha.



Börjat tagga inför MyDog också!  Musiken är inskickad, lika så speaker-underlaget. Nu är det inte många veckor kvar, shit alltså! Haha. Jag hoppas att Java kommer att lyssna på mig & göra sitt bästa, är fan livrädd för att vi ska skämma ut oss.  Jag vill kunna njuta på planen, eller rättare sagt; jag SKA njuta inne på planen, för i vilket fall som helst så har vi ju lyckats kvala in oss i finalen - 2 gånger dessutom!! Så jag får försöka tänka på det när nerverna sätter igång på allvar.  Längtar som en galning gör jag iaf, kan det inte bara bli Januari snart?!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards