Super Magic

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Malin Sjöström - 17 december 2012 21:01

Jag kunde inte hålla mig längre, så jag tog med mig Loppis & åkte till Anna & Erik i Sunne & hämtade min älskade Java! Där borta mötte jag en överlycklig Java & ja, jag var lika glad över att träffa henne som hon var över att träffa mig.  Hon har även gått ner lite i vikt, helt plötsligt ser man midjan & hoppet lever, haha. Hon har haft det bra där borta, det råder det inga tvivel om, men det är ändå skönt att ha henne vid min sida igen, jag har saknat min andra hälft.

Men nu är det nya regler här hemma, varken Java eller Kissen kommer att bli sådär bortskämda som de jämt har blivit hittills, alltså genom att de får smaka precis allting. Nu blir det striktare regler för att förhindra att hon lägger på sig massa fett igen.  

Imorrn ska vi sätta igång med träningen igen, något som Java har verkat sakna eftersom hon för några dagar sen började "valla" Sirius i brist på annan mental träning. Hon är ju ändå van att träna huvudet så gott som varje dag så jag är inte förvånad över att hon hittade en sån "ovana", men jag tycker ändå att hon klarade sig utan ganska länge. Jag menar nästan 2 veckor, det är inte så illa för att vara min lilla brud.

Resten av kvällen blir lugn, eftersom jag har haft bilen så måste jag hämta min lillebrorsa på jobbet efter att han har slutat, & direkt vi kommer hem därifrån så ska vi gå & lägga oss. Jag hoppas på en natt med mycket sömn, men ändå inte för bra, för då kommer jag bara att känna mig trött hela dagen imorrn. Så lagom mycket sömn & en pigg morgondag! Tänk om det ändå var så lätt.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards