Super Magic

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Malin Sjöström - 20 augusti 2011 21:03

 

Idag har det åter igen varit en tung dag, kroppen börjar bli riktigt sliten av att må såhär & jag funderar allt mer på om jag är allvarligt sjuk eller inte. Jag orkar bara vara uppe några timmar åt gången, sen måste jag lägga mig & vila, helt sjukt, det är skitjobbigt att inte orka med i princip nånting. Under mina "vakna" timmar har jag dock tränat lite med Java, både lydnad & freestyle (allt inomhus) & sen så cyklade jag en sväng med henne så att hon fick springa av sig det värsta. När jag kom hem efter cykelturen så var jag helt färdig, det kändes som om jag hade sprungit flera mil & jag var ÖVERTYGAD om att jag hade feber, därför kollade jag & resultatet? Ja, det ser ni på bilden ovan...


Jag har dåligt samvete för Java som inte alls får det hon vill & behöver, samtidigt som det inte finns så mycket jag kan göra åt det just nu. På måndag ska jag till sjukhuset & kolla magen, så fram tills dess får jag hålla ut, se till att försöka få i mig små portioner av vad fan som helst med jämna mellanrum. Jag har inte tid att vara såhär sjuk nu, jag & prinsessan måste träna inför alla lydnadstävlingarna, & så ska vi ju bygga muskler & kondition & tro mig, sånt görs inte i sängen! Allt jag vill just nu är att bli frisk så att jag kan återgå till mitt vanliga liv.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards