Super Magic

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Malin Sjöström - 4 augusti 2011 22:15

 

Så närmar sig slutet på denna aktiva dag, både jag & Java känner oss lite trötta, det tar på krafterna att flänga runt.   Sören har varit med hela dagen & han har skött sig riktigt bra, lyssnat jättebra så även han fick gå lös större delen av tiden.

I stallet red jag 2 ponnyer, först Dandy & sen den nya som heter Sasha, båda passen gick hyfsat bra, men Sasha var helt klart den roligaste av dem!


Tyvärr blev det ingen träning med Nathalie förut eftersom hon var tvungen att jobba, men vi ska ses imorrn istället.   Java & Sören fick ändå ett litet pass var, eller ja, Java fick faktiskt 2, hehe.


Förutom hundträning så blir det mat & mindre släktträff hemma hos farsan & på kvällen har jag möte & ridning i stallet. På lördag jobbar jag i stallet mellan 7-16 & på söndag förmiddag ska vi iväg & valla!   Åter igen åker vi till ett nytt ställe för att se om man kan få fortsätta åka dit, jag har gärna flera olika ställen att välja på, för då behöver man inte känna sig så påflugen om man vill valla ofta.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards