Super Magic

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Malin Sjöström - 16 augusti 2011 19:50

 

Dagens viktigaste inköp ser ni på bilden ovan - barntandkräm med mint till Java!   Hon har så dålig andedräkt att jag tänkte göra något åt den nu, på riktigt liksom! Så VARJE kväll ska jag borsta tänderna på henne & se om det är nån skillnad om en vecka.


Emellanåt så brukar Java halta lite när hon går på grus, men jag har tänkt att jag antingen har inbillat mig eller att hon helt enkelt inte gillar att gå på grus, hon kanske är känslig eller vad som helst. Idag var det dock värre än det brukar & när min lillebrorsa sprang med henne på asfalten så haltade hon lite även då, så ingen fysisk aktivitet för lilla damen idag!   Jag vet inte vad det kan vara, jag har tvättat alla tassarna & kollat igenom dem GRUNDLIGT & det finns inget där som kan orsaka hältan, inga sår alls & trampdynorna är mjuka & fina. Så vad kan det då vara? Någon som är bra på hältor?!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards