Super Magic

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Malin Sjöström - 5 augusti 2011 22:15

 

Idag har vi haft fullt upp, imorse var jag chaufför, sen träffade jag Nathalie & vi tränade lite, sen var jag på en mindre släktträff hemma hos farsan, sen blev det stallet & här är jag nu kvar. Jag & Java ska sova över här under natten eftersom Kadesh är dålig & behöver kollas till emellanåt samt röra lite på sig & eftersom jag ändå skulle hit tidigt imorrn bitti för att jobba så sa jag att jag kunde sova här. Vi får väl se hur mycket sömn det blir i slutändan, jag har ju väldigt svårt att sova borta, även om stallet är mitt andra hem.   Kadesh var mycket piggare nu än han var för några timmar sen då han stod med dropp & blev sondmatad, så det går helt klart & rätt håll, men man ska inte ta ut nåt i förväg, för det kan vända jäkligt fort!


Imorrn blir det som sagt jobb hela dagen, slutar kl 16 & då ska jag hem & vila! På söndag är det dags för vallning igen & jag längtar sjukt mycket!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards