Super Magic

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Malin Sjöström - 10 augusti 2011 21:00

  Java med sitt stora goda ben.


Idag har vi tagit det lugnt större delen av dagen då jag är sjuk, men en stadspromenad har jag orkat med, & lite hopp från en brygga (film på det kommer imorrn!). Nu under kvällen var vi iväg till fåren & vallade lite, till en början var hon hysterisk & bara sprang runt, hon sket fullständigt i att jag ropade på henne (& vid det laget bannade jag mig själv för att jag glömde linan hemma!!!), men i slutet gick hon JÄTTEBRA!!! Jag måste fokusera på att hon ska ta det LUGNT & inte bara rusa runt, så nästa gång ska jag försöka komma ihåg att ta med linan & köra med den på, innan hon hinner skapa sig en dum ovana.


Nu ska jag se på film, sen försöka sova, & jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorrn så att man kan göra nåt mer vettigt!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards