Super Magic

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Malin Sjöström - 15 augusti 2011 19:03

 

Det är en speciell känsla att vara ute på promenad med 2 hundar istället för "bara" 1. Java & Sirpa är väl inte världens bästa vänner, men de accepterar varandra. Java kan ibland tycka att allt är hennes, som typ mig, när Sirpa kommer till mig så vill gärna Java tränga sig emellan & visar tänderna mot Sirpa, men då åker hon iväg, för inget sånt beteende accepteras! Java är riktigt avundsjuk, men hon får lära sig att Sirpa kommer att vara här, för det är just i "kel-stunderna" Java tycker det är jobbigt, annars funkar allt jättebra.


Idag har vi varit ute & gått massor, vi träffade Hanna på stan (som var här & hälsade på från Stockholm) & så har vi umgåtts typ hela dagen, jag har även varit på möte på vårdcentralen & lite sånt. Det har regnat typ hela dagen, men tyvärr har det ändå varit väldigt varmt så det har bara vart jobbigt.


Nästa helg drar vi på äventyr!!! Jag ska åka till Gotland för att ställa ut 2 stycken beaglar & får alltså resa & boende helt gratis i utbyte att jag ställer dem på utställningen & SJÄLVKLART ställer jag upp på det!!! Jag har ju alltid velat åka till Gotland, har hört att det ska vara så fint där, snart får jag se det med egna ögon. Till mitt sällskap (bortsett från beaglarna & Java) så har jag Bianca & hennes aussie Virre, så det blir en helg helt i hundens tecken & på kvällen har jag planerat en strandpromenad med kameran i högsta hugg! Haha, jag längtar galet mycket!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards