Super Magic

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Malin Sjöström - 17 augusti 2011 19:58

 

Idag har det varit ganska lugnt, jag & brudarna tog en promenad till Norrstrand & umgicks med min lillebrorsa ett tag innan vi åkte buss hem. Efter det sov vi allihop en timme innan det var dags för Sirpa att åka hem & nu under kvällen så har jag cyklat en sväng med Java för första gången. I början höll hon på att springa in i hjulet, men sen gick det riktigt bra, duktig tjej!


Imorse när jag försökte somna om efter att ha släppt in Sirpa så erbjöd jag henne att lägga sig i sängen bredvid mig & gissa vem som då kom som skjuten ur en kanon? Haha, lilla Java som egentligen inte vill ligga i sängen bredvid mig sommartid, men när hon insåg att Sirpa annars skulle ta hennes plats så gick det bra. Hon är så avis min prinsessa, hon visar respekt för Sirpa, vilket hon ska göra eftersom Sirpa är mycket äldre, men ändå försöker hon på alla sätt & vis visa att hon tillhör mig & att jag tillhör henne & ingenting annat.


Imorrn blir det en stadspromenad där jag har tänkt att fixa lite papper som sen ska lämnas in, annars har jag inte mycket planerat. Måste försöka träna lite lydnad också, var längesen sist & tävlingsdebuten närmar sig!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards