Super Magic

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Malin Sjöström - 31 oktober 2012 15:48


Precis kommit hem efter en träningspromenad.  Först så gick vi en runda & sen stannade vi & tränade freestyle & fotgående på en plan med konstgräs = inga vattenpölar eller lera!  Jag upptäckte då att min "rädsla" stämmer med verkligheten, Java kan inte "vänd" utomhus. Så nu har vi drygt 2 veckor på oss att träna det utomhus, sen är tävlingen & i det nya programmet så är det med, men jag ska göra en plan B för säkerhets skull, vet dock inte vad jag ska lägga in istället...? Men jag har ju helgen på mig att fundera & komma fram till nåt vettigt, haha. Även "vacker" (som på bilden) behöver tränas mycket mer utomhus för att det ska kunna funka på tävling, men som sagt, jag har 2 veckor på mig att fixa detta så det är nog inte helt omöjligt. Dessutom har jag ju hittat en perfekt träningsplan nu!  

Om ett par timmar kommer familjen Karlstam & hämtar prinsessan, sen så blir hon borta fram till & med fredag, med andra ord kommer jag att vara hundledig några dagar & tro det eller ej, men jag ser fram emot det.  Jag behöver samla lite nya krafter & ny motivation & jag blir aldrig så träningssugen som när Java inte är hemma, så när hon väl kommer hem igen så kommer jag att vilja träna massor, vilket blir perfekt! Sen så behöver vi faktiskt träna på att vara ifrån varandra, speciellt Java då hon är så himla mattesjuk.

Vad ska jag hitta på under dessa dagar då, förutom att samla kraft & motivation? Jo, imorrn är det hockey på kvällen, annars finns det inga planer alls, så jag får ta dagarna som de kommer.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards