Super Magic

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Malin Sjöström - 1 oktober 2012 14:12


(Bild från vår freestyleuppvisning på Solstadens smådjursklinik förra hösten.)

 

Imorrn kommer min älskade Java hem igen, har saknat henne som tusan, det är så tomt utan henne här, samtidigt som det har varit skönt att få ta igen sig lite. Så att lämna bort henne med jämna mellanrum är nyttigt för oss båda, men jag tror nog att jag tycker att det är jobbigare än vad hon tycker.  Hon får ju göra massa saker medans jag mest tar det lugnt.

Utan att avslöja för mycket så kan jag säga att det är många roliga saker på gång nu, lite tävlingar, någon uppvisning, en resa osv. så här kommer det att hända grejer! Det gäller bara att träna ordentligt inför allt så att resultaten blir bra, för JA - jag tävlar för att vinna! En mer tävlingsinriktad människa har jag nog aldrig mött, haha.

Jag är så lycklig idag, trots det lite sega starten & att bilen håller på att ge upp...Så håll tummarna för att bilen håller ett tag till för just nu har jag inte råd att köpa någon ny!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards