Super Magic

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Malin Sjöström - 14 oktober 2012 14:55

Ni som följer mig på Facebook vet ju vad som händer i mitt liv just nu, men för er andra kan jag tala om att jag är tvångsinlagd på psyk (har alltså LPT) & jag vet inte hur länge jag kommer att tvingas stanna där. Just nu har jag permission & är hemma, vilket känns underbart! Ni anar inte hur mycket jag har saknat Java denna tuffa tiden!


Idag har vi varit i Kristinehamn & tävlat agility & jag kan lova er att Java MINST sagt var ÖVERTAGGAD!!! Hon skällde massor & gav allt, vilket slutade med en 5:e placering med pinne i hoppklassen & därmed är vi nu uppe i 2:an!!! I agilityklassen fick vi 5 fel på slalom (hon sprang så fort att hon inte hann med en port), men jag är ändå SUPERNÖJD med henne!


Jisses, här har man inte ens träffat sin hund på 1,5 veckor & så åker man iväg på en tävling & presterar bra!! Ni anar inte hur stolt jag är över min prinsessa, hon är bäst!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards