Super Magic

Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Malin Sjöström - 30 januari 2012 18:00

 

När man har tråkigt för lång stund så kan man spana ut genom fönstret i hopp om att se nåt spännande.


Under natten som var fick jag & Java jobba som nattvakter i stallet då en av shettisarna hade kolik & behövde övervakning & promenader varje timme, så det var en tuff natt, jävlar vad trött jag var! Men ponnyn överlevde & mår bra idag, som vanligt när jag har spenderat natten där.   Ingen häst dör under mina nattpass, så det så!


Jag har varit helt sinnessjukt trött hela dagen & inte orkat med nånting alls, så Java är hyper just nu, vill göra MASSA saker, helst på en & samma gång! Men hon får vackert vila idag, för jag orkar verkligen inte. Ett litet kort träningspass inomhus genomförde vi ju faktiskt förut, var längesen sist, men det gick bra ändå, Java var överlycklig över att äntligen få göra nåt! Annars har det som sagt inte hänt mycket, jag har sovit några timmar då & då & tänker lägga mig mycket tidigt idag för att få en chans att sova ut ordentligt så att man orkar göra nånting imorrn!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards