Super Magic

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Malin Sjöström - 15 januari 2012 21:00

 

Träning i ridhuset stod som dagens höjdpunkt, iaf för lilla prinsessan. Hon gick riktigt bra i lydnaden, vilket känns jäkligt bra inför vår debut nästa helg! På platsen får hon dock minus, efter en stund satte hon sig upp = INTE OKEJ!!!   Så under veckan som kommer så blir det MASSA platsliggningar, på alla möjliga & omöjliga ställen, det momentet SKA hon sätta på tävlingen! I slutet av passet tappade hon hjärnan & kunde inte alls läggande under gång, utan hon stannade stående.   Jag var tvungen att backa ordentligt i träningen innan hon gjorde det klockrent igen, sen gjorde hon både det & läggande under gång perfekt, så hon måste ha hittat hjärnan igen!   Nu låter det som om hon inte alls skötte sig eftersom jag drar upp alla negativa saker hon gjorde, men förutom dessa minus så gick hon som sagt riktigt bra!


Förutom ridhusträningen så har jag blonderat håret ännu en gång (var ju "tvungen" med tanke på utväxten), handlat & umgåtts med morsan & min lillebrorsa en stund.


Imorrn bitti sätter vi oss på tåget för att åka till Eskilstuna där vi ska träffa Em & umgås några dagar! Jag längtar sjukt mycket & det ska bli grymt skoj att äntligen få träffa henne!   Det har jag längtat länge efter att få göra.  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards