Super Magic

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Malin Sjöström - 3 januari 2012 18:32

 

Java sovstil är klockren!   


Idag känns det inte som om vi har gjort särskilt mycket, men vi har tränat lite 12-pinnars slalom & gått en timmes promenad. Hon skötte sig riktigt bra under promenaden, detta med att gå framför mig & hålla en jämn takt så att kopplet hålls sträckt, men att hon inte drar börjar hon lära sig ordentligt nu.   Hon går med sele på för att ta i med hela kroppen (för lite "drag-känsla" blir det för henne) & stärka ryggen.


Imorrn har jag tänkt att hinna/orka med en promenad innan det är dags att åka till stallet där jag ska rida. Eventuellt blir jag kvar i stallet hela dagen sen & isf kan ju jag & Java gå en sväng där, men det återstår att se.


Jag känner mig verkligen ur form, har liksom ingen energi & motivationen ligger på botten.   Jag vet inte riktigt varför jag mår såhär nu, kanske är det så "enkelt" att det beror på vädret, eller också är det nånting annat som gnager inifrån. Allt jag kan göra är att hoppas på att det ska vända & bli bättre snart igen, för jag saknar att sprudla av energi & ha motivation så det räcker till hela världen, & jag är också helt övertygad om att Java tycker att den pigga & glada matten är bra mycket häftigare än den trötta.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards