Super Magic

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Malin Sjöström - 10 januari 2012 18:19

 

Idag hade Java sin dra-pulka-premiär!   Det var mest ett test för att se om hon var rädd för den (en del hundar blir ju det eftersom den åker efter dem), men det var hon inte! När hon har fått en ny sele så ska hon få testa att dra den med lite mer tyngd i, så att det blir lite jobbigt, men måste som sagt vänta på den nya selen som är beställd. Låt oss bara hoppas att snön ligger kvar när selen kommer, men jag skulle inte bli förvånad om den inte gör det...



Vi har inte tränat nånting annat idag då jag har haft ett par möten & det märks på Java att hon behöver träna för hon går runt & gnäller för att hon är så uttråkad, hon hämtar alla sina leksaker & lägger dem bredvid mig, allt för att jag ska förstå att hon vill göra något - NU!!! Upptäckte precis att klockan har blivit matdags för lilla damen, så jag får väl hitta på nånting med maten så att hon får lite hjärngympa.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards