Super Magic

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Malin Sjöström - 7 januari 2012 20:26

 

Den här dagen har tillbringats i stallet där jag har jobbat, Java har varit med stundtals, några timmar fick hon umgås med familjen Karlstam & det tackar vi båda för!   De säger att Java är världens bästa hund & jag kan ju inte göra nåt annat än att hålla med, haha. Det finns liksom inga ord i världen som kan beskriva min kärlek till denna lilla svartvita varelse, min alldeles egna lilla späckhuggare!   Hon är liksom hela min värld, min älskade prinsessa.


Imorrn blir det lydnadsträning i ridhuset med Hammarö-gänget, jag & Java ska för första gången köra igenom HELA lydnadklass 1, som om det vore tävling, med andra ord alla momenten i rätt ordning & med kommendering. Det ska bli spännande att se hur det går, ska be någon att filma också så att man kan se efteråt hur det såg ut.   Går det riktigt bra så får ni se en film imorrn, annars håller jag den för mig själv!  


Nu är det snart dags att lägga sig, jag kan lova att det känns i kroppen att det har varit mycket jobb den senaste tiden, plus gårdagens ridpass som tog de sista krafterna ur mig, jävlar i helvete vad mycket träningsvärk jag har!!! Så nu blir det lite vila från allt stalljobb drygt en månad, sen är det dags igen.   

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards