Super Magic

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Malin Sjöström - 23 december 2013 18:58

Nu har jag uppdaterat hemsidan med 71(!!) stycken bilder från gårdagens stora hundträff. Tryck på bilden för att komma till hemsidan. Och ni som var med, hittar ni er hund på en bild som ni vill ha, så skicka ett mail till mig (malin@supermagic.se) så skickar jag bilden oklippt.  



Annars idag så har vi varit ute på långis med Malin & Alvin, jösses vad jag har saknat Malin! Vi umgicks så mycket förut, men sen hon flyttade till Uppsala så blir det (såklart) inte alls lika ofta. Hade jag haft mycket pengar så hade jag nog åkt dit & hälsat på emellanåt, men nja, nu är det lite svårt. Vi gick i stora torra skogen & hundarna sprang lösa hela tiden, hur underbart som helst!

När jag kom hem så hade jag huvudvärk & var astrött, så jag tog en Ipren & la mig sen i sängen & vilade 2 timmar. Efter det fick fiskarna rengjort akvarium så nu är dem nöjda.  Och nu sitter jag här & har som sagt uppdaterat hemsidan med alla bilderna.

Imorrn är det julafton & den kommer att spenderas hemma hos morsan, Anders & Farro. På onsdag ska jag & Malin ses en gång till & torsdagen är än så länge tom. Fredag har jag terapi & på lördag är det hockey. Jag gillar att ha saker planerade, för då känns dagarna mer meningsfulla.  Så ja, jag saknar Bira, & det gör Java också.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards