Super Magic

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Malin Sjöström - 11 december 2013 19:16

Vi tog en lååång sovmorgon idag & sen hann vi inte vara uppe länge innan det var dags att gå hem till morsan där vi skulle äta. Det är faktiskt rätt så skönt att gå själv ibland, bara musik i öronen & koppel på hundarna, sen kan man gå i sin egna värld. "Lättast" är det när man har nåt mål, det gör att promenaden känns ännu bättre.

Hemma hos morsan så hjälpte jag henne att klippa klorna på Farro, tog lite julkort, plus att vi spelade en del spel innan jag åkte hem igen. Här är ett av korten som jag tog på honom för att kolla ljuset.  



Imorrn kommer Bira igen, så då ska vi väl hitta på nåt på förmiddagen/dagen, för på eftermiddagen måste jag till vårdcentralen & eventuellt på terapin. Så en koppelpromenad med musik imorrn med? Fast med 3 hundar & inga tydliga mål?

Imorrn eller på fredag ska jag träffa Evelina, men tyvärr kan vi inte köra vårt projekt då det bara är slask ute.  Vi som skulle ha så trevligt på fälten. Eller ja, skulle det snöa hela dagen imorrn så finns ju hoppet för att vi kan mysa på fredag.  

Just det ja, imorrn på kvällen är det hockey igen, så då MÅSTE jag verkligen göra nåt bra med tjejerna på förmiddagen/dagen!!

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards