Super Magic

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Malin Sjöström - 2 december 2013 19:27

Idag har jag nästan inte varit hemma nånting alls, något som känns både bra & jobbigt. Först så hade jag terapi & den gick ovanligt bra. Sen var jag hemma en kort stund, rastade Bira & sådär. Vid kl. 15 var det dags att ta mina brudar & gå hem till morsan där vi skulle äta. Promenaden tog cirka 50 minuter & då höll vi ändå ett bra tempo nästan hela tiden. Och nu är klockan typ tjugo över sju, så nu pustar både jag & tjejerna ut, för något mer lär inte hända ikväll.



Mellan terapin & promenaden så kom posten & jag fick min beställda Puppia-sele!  Som ni ser på bilden ovan så sitter den riktigt bra & den är superfin, zebra-mönster & svart ludd. Ja, jag är verkligen nöjd med den.

Imorrn (om inte vädret är för hemskt) så tänkte jag ta en promenad till stallet där Rally ska få lite hästterapi av den allra bästa - guldponnyn Champis!!  Jag har inte träffat honom på länge, så det ser jag verkligen fram emot att göra. Han har ju botat Java's hästskräck så nu tänkte jag att han skulle få göra samma sak med Rally's. Champis är den bästa, även på den här punkten, för det finns ingen annan som är lika snäll mot andra djur som han är, utan jag kan verkligen lita på honom.

Så hoppas att det blir bra väder imorrn, för då drar som sagt jag & hela tjejligan på stallterapi!  

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards