Super Magic

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Malin Sjöström - 9 december 2013 15:50

Nu är båda hundarna hemma igen efter att ha varit "bortresta" under helgen. Så nu är flocken komplett igen!  

Igår var det luciashow i stallet & som alltid så åkte jag dit & tittade. Fick även sällskap av Evelina så vi hade riktigt roligt. Rally var också med & hon tyckte att luciatåget var högst spännande när dem stod i manegen & sjöng, haha. Även fam. Svensson var roligt, sen orkade hon inte mer, så hon sov resten.  Jag & Evelina somnade dock inte, utan vi såg allting. Hela 5 avramlingar blev det under showen, så lite speciell underhållning fick vi helt klart.  Men ingen slog sig som tur var.



Idag har jag varit på terapi, & ikväll ska jag & Elin gå en promenad med hundarna. Vi har inte gått tillsammans på länge nu, så visst saknar jag henne! Bira har inte varit här då hennes husse är sjuk, vi får se om hon kommer imorrn eller inte.

Imorrn blir det en tur till tågstationen & ängarna där. Hundarna ska få rejsa i snön!  Carina & Clara följer också med, så vi slipper åka ensamma.  Tror att hundarna kommer att uppskatta friheten där. Och om Bira följer med så följer även vattensprutaren med, den funkade ju så himla bra sist, så den kommer vi att fortsätta med ett tag till.

Presentation


Malin - innehavare av kenneln Super Magic, & ägare till bc'n Java & lundehunden Rally

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards